...még több a LEAP-ről ...

Ha a feladat megoldásához szükséges agyi területek nem hozzáférhetők ill. nem működnek integráltan, semmilyen magyarázat nem viszi közelebb az illetőt a megoldáshoz.

Ez az oka annak, hogy még a legintenzívebb egyéni foglalkozás, különóra is csak apró lépésekben segít a tanulási probléma leküzdésében.
Ez az oka annak is, hogy életünk során miért követjük el ugyanazokat a hibákat újra, meg újra.

Az integrált agyműködés hiánya egész egyszerűen gátolja a tanulást.
(tovább olvasok: Képzeld el, hogy az agyad egy ház!)

Ez a kineziológiai rendszer integrálja a már hagyományosnak mondható kineziológiai ágak “tudását” az agykutatások tudományos eredményeivel.

Alkalmazható többek között az alábbi esetekben:

  • Tanulási nehézségek,
  • Pszichoszomatikus tünetek: fejfájás, émelygés …
  • Vizsgadrukk,
  • Felnőttkori átképzés,
  • Gyakori, indokolatlan megbetegedés,
  • Munkahelyi, magánéleti stressz …

 

Ez egy több lépésből álló program, melyben meghatározott a kezelés sorrendisége.
Többszöri alkalmazás szükséges a hosszútávú, tartós eredmény eléréséhez.

A LEAP – Tanulást Segítő Haladó Program (Learning Enhancement Advanced Program)
a kineziológia kevésbé ismert ága Magyarországon.

Ennek a kineziológiai rendszernek a megalkotása Dr. Charles T. Krebs nevéhez fűződik. Tengerkutató biológusként kezdte tudományos pályafutását. Búvárbaleset következtében lebénult.

Ezután kineziológiát tanult, saját gyógyulása érdekében agykutatással kezdett foglalkozni és megalkotta a LEAP-et.

Ezek segítségével újra megtanult járni.

(Forrás: Dr. Charles T. Krebs: Agyintegráció, http://hu.wikipedia.org/wiki/Idegsz%C3%B6vet)

A KINEZIOLÓGIA NEM DIAGNOSZTIZÁL,
A BETEGSÉGEK KEZELÉSÉBEN KIEGÉSZÍTŐ MÓDSZERKÉNT ALKALMAZHATÓ.
NEM HELYETTESÍTI AZ ORVOSI KEZELÉST.

A kineziológia a kiegyensúlyozott energiaáramlás útjában álló akadályok feloldását célozza, beindítva a szervezet öngyógyító mechanizmusát.