...még több a LEAP-ről ...
Ha a feladat megoldásához szükséges agyi területek nem hozzáférhetők ill. nem működnek integráltan, semmilyen magyarázat nem viszi közelebb az illetőt a megoldáshoz.
Ez az oka annak, hogy még a legintenzívebb egyéni foglalkozás, különóra is csak apró lépésekben segít a tanulási probléma leküzdésében.
Ez az oka annak is, hogy életünk során miért követjük el ugyanazokat a hibákat újra, meg újra.
Az integrált agyműködés hiánya egész egyszerűen gátolja a tanulást.
(tovább olvasok: Képzeld el, hogy az agyad egy ház!)
Ez a kineziológiai rendszer integrálja a már hagyományosnak mondható kineziológiai ágak “tudását” az agykutatások tudományos eredményeivel.
Alkalmazható többek között az alábbi esetekben:
- Tanulási nehézségek,
- Pszichoszomatikus tünetek: fejfájás, émelygés …
- Vizsgadrukk,
- Felnőttkori átképzés,
- Gyakori, indokolatlan megbetegedés,
- Munkahelyi, magánéleti stressz …
Ez egy több lépésből álló program, melyben meghatározott a kezelés sorrendisége.
Többszöri alkalmazás szükséges a hosszútávú, tartós eredmény eléréséhez.
A LEAP – Tanulást Segítő Haladó Program (Learning Enhancement Advanced Program)
a kineziológia kevésbé ismert ága Magyarországon.
Ennek a kineziológiai rendszernek a megalkotása Dr. Charles T. Krebs nevéhez fűződik. Tengerkutató biológusként kezdte tudományos pályafutását. Búvárbaleset következtében lebénult.
Ezután kineziológiát tanult, saját gyógyulása érdekében agykutatással kezdett foglalkozni és megalkotta a LEAP-et.
Ezek segítségével újra megtanult járni.
(Forrás: Dr. Charles T. Krebs: Agyintegráció, http://hu.wikipedia.org/wiki/Idegsz%C3%B6vet)
A KINEZIOLÓGIA NEM DIAGNOSZTIZÁL,
A BETEGSÉGEK KEZELÉSÉBEN KIEGÉSZÍTŐ MÓDSZERKÉNT ALKALMAZHATÓ.
NEM HELYETTESÍTI AZ ORVOSI KEZELÉST.
A kineziológia a kiegyensúlyozott energiaáramlás útjában álló akadályok feloldását célozza, beindítva a szervezet öngyógyító mechanizmusát.